Sou a: Inici / La Ciutat / Informació sobre el confinament / Suspensió dels terminis de tramitació dels procediments administratius de l'Ajuntament

Suspensió dels terminis de tramitació dels procediments administratius de l'Ajuntament

Mesures dictades arran de l'aprovació del R.D. 463/2020 pel que es declara l'estat d'alarma a l'estat espanyol.
Atesa la situació excepcional motivada per la pandèmia del coronavirus que afecta a la salut pública i d’acord amb el Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, dictat pel Govern de l’Estat espanyol, s’informa el següent:
 
  • Se suspenen i s’interrompen els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de l’Ajuntament, mentre tingui vigència la situació d’estat d’alarma i en el seu cas durant la pròrroga del mateix, a excepció dels procediments i resolucions que es refereixin a situacions estretament vinculades als fets justificatius de l’estat d’alarma o que siguin indispensables per a la protecció de l’interès general o per al funcionament bàsic dels serveis.
  • La suspensió i la interrupció dels terminis de procediments administratius no s’aplica en els àmbits de la filiació, la liquidació i la cotització de la Seguretat Social.
  • Tampoc s’aplica als terminis tributaris, subjectes a normativa especial, ni afectarà, en particular, als terminis per a la presentació de declaracions i autoliquidacions tributàries.
  • Igualment queden suspesos els terminis de prescripció i caducitat de qualsevol acció i dret.

Quan finalitzin les causes que han motivat aquesta suspensió i interrupció, l’Ajuntament informarà sobre la represa dels terminis i dels procediments i expedients administratius. Quan calgui, publicarà noves dates i, en el seu cas, nous terminis que afectin a la tramitació dels procediments administratius, com és el cas dels processos de selecció de personal.

  • Compartir