Sou a: Inici / Noticies / Horari de l'OAC municipal durant el Nadal 2018

Horari de l'OAC municipal durant el Nadal 2018

Del 27 de desembre al 6 de gener, l’OAC concentrarà l’atenció ciutadana en horari de matí i els dies 24 i 31 de desembre romandrà tancada
17-12-2018

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Igualada modifica els seus horaris coincidint amb les properes festes nadalenques.

Des del 27 de desembre de 2018 i fins el 4 de gener de 2019, ambdós dies inclosos, l’atenció al públic es durà a terme de dilluns a divendres únicament entre les 8 i les 14h. A banda, els dies 24 i 31 de desembre, l'Ajuntament romandrà tancat.

Al marge d’aquests canvis horaris, cal recordar que bona part dels tràmits i gestions que es duen a terme a l'OAC es poden consultar i, en molts casos, iniciar o completar, a través d'aquest WEB.

  • Compartir