Sou a: Inici / Noticies / Horaris de l'OAC durant el Nadal

Horaris de l'OAC durant el Nadal

Del 21 de desembre al 8 de gener l’OAC concentrarà l’atenció ciutadana en horari de matí i els dies 24 i 31 de desembre romandrà tancada.
17-12-2015

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Igualada varia els seus horaris coincidint amb les dates de Nadal.

Des del 21 de desembre de 2015 fins el 8 de gener de 2016, ambdós inclosos, l’atenció al públic es durà a terme de dilluns a divendres de 8 a 14h. A banda, cal tenir present que el 24 i el 31 de desembre l’edifici consistorial romandrà tancat, però el registre d’entrada de documents, en cas que sigui necessari, es podrà fer aquests dos dies a l’edifici de la Policia Local 092, entre les 9 i les 14h.

Al marge d’aquests canvis horaris, cal recordar que bona part dels tràmits i gestions que es duen a terme a l’OAC es poden consultar i, en molts casos, iniciar o completar, a través del portal web tramits.igualada.cat.

 

  • Compartir