Inici | Mapa web | Contactar | Cercador
Igualada > Igualada al Dia > Notícies > Fagepi lidera una pluja d’idees per al Pla de moda català 2011-2014
Fagepi lidera una pluja d’idees per al Pla de moda català 2011-2014
30/03/2011

Temàtica: Dinamització Econòmica
Perfil: General

 

L’agrupació tèxtil Fagepi ha reunit de moment a 22 agents del clúster moda català en la signatura d’una declaració conjunta per  millorar la competitivitat del sector de la moda catalana. El document -encara obert a adhesions- es lliurarà a la Generalitat amb la voluntat de que sigui un document de proposta d’iniciatives perquè el Govern elabori un nou Pla de Moda 2011-2014.

 

Marques de primer nivell com Sita Murt, Josep Abril, Miriam Ponsa o Buff donen suport al document i s’ofereixen a treballar per potenciar el talent creatiu, contribuir al desenvolupament, consolidació i creixement de negoci de les marques catalanes, potenciar la innovació en el sector, vincular el talent creatiu al sector industrial tèxtil català i situar Barcelona i Catalunya com a capitals de disseny de moda internacional. El document proposa quatre eixos estratègics per aconseguir aquests objectius: el suport a la comercialització, suport al prototipatge i la fabricació, inversió i finançament i suport en la gestió empresarial.

 

El sector de la moda a Catalunya representa més 100.800 llocs de treball distribuïts en 1.750 empreses que tenen una facturació de 12.730 milions d’euros.


Recomana a un amic