Inici | Mapa web | Contactar | Cercador
Igualada > Igualada al Dia > Notícies > Noves subvencions per a la creació de llocs de treball estables a Igualada
Noves subvencions per a la creació de llocs de treball estables a Igualada
31/08/2010

Temàtica: Dinamització Econòmica
Perfil: General

   

Durant tot el mes de setembre estarà obert el termini per demanar  subvencions per a la creació de llocs de treball estables. Les subvencions van dirigides a les empreses i les entitats que el darrer any hagin realitzat contractacions indefinides o bé que hagin convertit contractes temporals en contractes indefinits. Per tal de determinar la quantia de les subvencions es tindrà en compte el sexe i l’edat de la persona contractada, per afavorir així al col·lectiu femení i les edats compreses en el tram de més dificultat d’inserció  laboral. Aquestes contractacions hauran d’haver estat formalitzades entre l’1 de setembre del 2009 i el 31 d’agost del 2010.

 

 

 

Amb l’objectiu de cooperar a l’estabilitat del mercat laboral, l’Ajuntament d’Igualada aplica aquestes ajudes amb èxit des del 1999. L’incentiu directe, a fons perdut, sobre la contractació indefinida de treballadors en el si de l’activitat econòmica igualadina pretén reduir la taxa de contractes temporals a la ciutat.

 

 

 

Per qualsevol dubte cal dirigir-se a l’IG Nova Tecnoespai, al telefon 93 806 65 55. També es poden consultar les bases a la web de l’Ajuntament www.igualada.cat.

 

 

 


Recomana a un amic