La teva versió d'Internet Explorer està obsoleta (versió 6 o anterior)
Aquesta versió, a part de tenir problemes de compatibilitat amb diferents pàgines web, és insegura i blanc fàcil per a aplicacions malicioses d'Internet
Alguns apartats d'aquesta web no funcionaràn correctament amb el teu navegador
Per això et recomanem que actualitzis el navegador, o molt millor, que descarreguis un dels 3 navegadors següents:
El Pla d’Actuació Local en matèria de Serveis Socials té la missió d’aportar una metodologia comuna que permet el desenvolupament del nou Sistema Català de Serveis Socials en el marc dels Serveis Socials Bàsics.
El Pla parteix de la identificació dels principals aspectes establerts a la Llei 12/2007, de Serveis Socials, que tenen impacte directe en l’acció local i ens trasllada a actuacions concretes desenvolupades pels ens locals que poden ser mesurades mitjançant indicadors.
Els indicadors permeten mesurar el grau de desenvolupament dels Serveis Socials Bàsics i ajuden a la planificació.
L'elaboració d'aquest pla s'ha realitzat l'any 2009 que recull el nivell de dotació dels serveis que es presten i inclou propostes de planificació a executar fins l'any 2012.
El Ple Municipal del 10 de novembre de 2009 en sessió ordinaria va aprovar-lo.