Dispositiu Nevades: alerta desactivada
Dispositiu Nevades: alerta desactivada
03/02/2012

Temàtica: Protecció Civil
Perfil: General

La nit de dijous a divendres ha transcorregut a la ciutat d’Igualada sense cap precipitació, sense incidències i sense cap problema important per la formació de plaques de gel. A primera hora del matí la ciutat era perfectament transitable, la humitat és molt baixa i els carrers estan pràcticament secs. La temperatura a les 9h al centre de la ciutat és de -3ºC.

 

L’Hospital d’Igualada tampoc ha hagut de fer cap actuació a destacar, des de Serveis Socials de l’Ajuntament es valora la situació com a normal, el transport urbà no ha patit incidències i totes les escoles i instituts d’Igualada han obert aquest matí.

 

Dijous al vespre es va dur a terme una escampada de sal pels carrers amb més pendent i el pont per a vianants del barri de Fàtima continua de moment tancat per a evitar relliscades.

 

La previsió és que la temperatura, que es recuperarà lleugerament durant aquest matí, tornarà a caure en picat i pot arribar a valors extrems el cap de setmana. Aquesta situació es perllongarà fins dilluns. L’ambient serà sec i probablement desapareixerà el risc de nevades.

 

Amb aquestes dades, aquest matí ha quedat formalment desactivada l’alerta del Pla d’Acció Municipal per Nevades. Tot i això, davant les baixes temperatures i per a evitar la formació de gel continuarà desactivat el reg dels parc públics i seguiran tancades les més de cent fonts d’aigua potable i les fonts ornamentals.


Recomana a un amic
eZ Publish™ copyright © 1999-2012 eZ Systems AS