Temàtica: Cultura Pla de Barris Sant Agustí
Perfil: Infants
Cinema al barri de Sant Agustí
El proper divendres 1 de juliol, tindrà lloc l’activitat de cinema a la fresca Nits x Petits, que forma part de la programació de l’Imagina 2011.
La pel.lícula programada per aquest divendres 1 de juliol serà Gru, el meu dolent preferit i es projectarà a les 22 h a la plaça Catarineu.
A la pel.lícula, Gru és un home malvat que planeja el robatori més increïble de la història, robar la Lluna. Però el seu entrebanc principal és la tossuderia de tres nenes òrfenes que veuen en ell un pare en potència. El pitjor home de la terra s’enfronta al repte més gran de la seva vida: tres nenes anomenades Margo, Edith i Agnes.
Té una durada de 95 minuts, i l’entrada és gratuïta.
Aquesta és la tercera edició d’aquest cicle de cinema a la fresca, que aquest any inclou 3 sessions, la propera pel.lícula que es projectarà serà Ice Age, l’orígen dels dinosaures, el divendres 8 de juliol, i el següent divendres 15 de juliol es projectarà Herois del director català Pau Freixas.
Recomana a un amic