Trobat sa i estalvi un home desaparegut dimarts
Trobat sa i estalvi un home desaparegut dimarts
01/02/2012

Temàtica: Policia Local
Perfil: General

Al voltant les 21:40 hores d’aquest dimarts, 31 de gener, es va presentar a les dependències de la Policia Local d'Igualada, una senyora acompanyada de familiars i amics que estava molt preocupada perquè la seva parella li havia deixat un escrit amb un contingut que expressava clarament intencions suïcides i per altra banda no l'havien pogut localitzar enlloc.

 

Atesa l'alta probabilitat que la persona s'hagués suïcidat o ho pogués fer en les immediates hores, un cop recollides fotografies i descripcions que en facilitessin la identificació, es va iniciar una recerca per la ciutat que es va estendre als municipis veïns amb la col·laboració de les Policies Locals de Sta. Margarida de Montbui i Vilanova del Camí i del cos de Mossos d'Esquadra.

 

La recerca durant el torn de nit va ser infructuosa, però  prop de les 7 del matí, ja del dia u de febrer, una patrulla va localitzar el desaparegut en un banc de la placeta del carrer Badalona, molt desorientat i absent, però tranquil. Una ambulància el  va traslladar als serveis hospitalaris i, des de les dependències de l'edifici 092, es va informar la senyora que havia denunciat el cas de com s'havia resolt finalment tot de manera satisfactòria.


Recomana a un amic
eZ Publish™ copyright © 1999-2012 eZ Systems AS