Sou a: Inici
373 elements coincideixen amb el vostre criteri de cerca
Ordena per rellevància · data (més recent primer) · alfabèticament
Sessió ordinària de ple, febrer de 2019
Hi han assistit tots els regidors i regidores que formen part del ple municipal, a excepció de Fermí Capdevila i Carolina Telechea
_Pertany a: , ,
Ubicat a ca / Noticies
Igualada reconeixerà la tasca de Jordi Savall amb una escultura
L’acte de descoberta es durà a terme el proper dia 6 de març
_Pertany a: ,
Ubicat a ca / Noticies
Sessió Ordinària de Ple, maig de 2018
La tinent d'alcalde Àngels Chacón, nova consellera d'Empresa de la Generalitat, s'ha acomiadat del ple
_Pertany a: , ,
Ubicat a ca / Noticies
L’Ajuntament aprova l’atorgament de subvencions a entitats sense ànim de lucre
El Ple també tira endavant les bases per a l’atorgament d’ajuts a les famílies usuàries de les llars d’infants
_Pertany a: , ,
Ubicat a ca / Noticies
Marisa Vila renuncia al seu càrrec de regidora d’Ensenyament, Universitats i Joventut
_Pertany a: , ,
Ubicat a ca / Noticies
Felicitació als pilots anoiencs del Dakar 2016
La trobada ha tingut un significat especial en el cas de Jordi Viladoms, que va anunciar al febrer que abandonava el pilotatge de competició per assumir la direcció esportiva de KTM.
_Pertany a: ,
Ubicat a ca / Noticies
Cloenda del projecte 'Europe in the future'
A l’acte hi ha assistit autoritats dels municipis d’Igualada, Aksakovo, Nughedu Santa Vittoria i Setúbal
_Pertany a: , ,
Ubicat a ca / Noticies
Grues Suárez i Soler cedeix el seu fons d'imatges
Aquest fons, de gran valor històric i cultural, serà conservat ara a l’Arxiu amb les millors condicions, serà digitalitzat i accessible per a tots els investigadors que ho desitgin.
_Pertany a: ,
Ubicat a ca / Noticies
Ajuntament i IHC, junts contra el càncer de mama
El primer equip lluirà samarretes especials durant tot el mes d’octubre i es treballa per a disputar un partit benèfic contra la Selecció Catalana.
_Pertany a: , , ,
Ubicat a ca / Noticies
El Consell Comarcal de l’Alt Penedès visita l’OAC d’Igualada
Responsables de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Consell Comarcal de l’Alt Penedès han visitat aquest dimarts, 29 de setembre, l’Ajuntament d’Igualada per conèixer de primera mà el funcionament de l’oficina homòloga que el consistori igualadí va posar en marxa el gener de 2014.
_Pertany a:
Ubicat a ca / Noticies
Filtra els resultats.
Tipus d'element









Nous elements des de