Sou a: Inici / Avisos / Avaria en la plataforma d'enviament de tràmits on-line

Avaria en la plataforma d'enviament de tràmits on-line

17-10-2024

Bon dia,

Us informem que tenim una avaria que afecta l'enviament de tràmits i sol.licituds on-line, mitjançant la plataforma https://tramits.igualada.cat.. Estem treballant per restablir el servei tan aviat com sigui possible.

La plataforma de tràmits es pot seguir consultant, en l'adreça  https://tramits.igualada.cat a efectes que pugueu conèixer els requisits dels tràmits i procedir a la descàrrega dels formularis i documents requerits en cada cas.

Si necessiteu presentar sol.licituds, tràmits i fer aportació de documents dirigits a l'Ajuntament d'Igualada, podeu utilitzar els serveis que ofereix el registre general electrònic de l'Estat, accedint a la web https://reg.redsara.es/.

També podeu ser atesos sense demanar cita prèvia pel nostre servei d'atenció ciutadana (OAC), on us prestaran el suport per a poder-nos presentar sol.licituds i aportar documents al registre general de l'Ajuntament.

Gràcies per la vostra comprensió i disculpeu les molèsties que aquesta incidència us pugui ocasionar.

  • Compartir