Sou a: Inici / La Ciutat / Informació sobre mesures COVID-19 / 120 mesures COVID-19

120 mesures COVID-19

Recull de les cent vint accions que l’Ajuntament d’Igualada ha dut a terme durant aquest any arran de la situació de pandèmia de Covid-19.

Teniu a continuació el recull de les cent vint accions que l’Ajuntament d’Igualada ha dut a terme durant aquest any arran de la situació de pandèmia de Covid-19, que des del mes de març ha condicionat tota l’activitat de la ciutat.

Els fons que s’hi han destinat és de 2 milions d’euros, als quals s’han d’afegir els recursos extraordinaris d’altres administracions, entre els quals cal destacar els 700.000 procedents de la Generalitat, que es van destinar a ajuts directes als comerços i restauradors.

Les hem agrupat en vuit àmbits d'actuació, que podeu consultar clicant a sobre de cada imatge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Àmbit social

“S’han distribuït targetes moneder per garantir l’alimentació dels infants amb beca menjador, i també per a famílies monoparentals, s’han impulsat nous projectes com RESPIR A DOMICILI o el punt d’assessorament energètic d’Igualada”

  1. Augment de les acollides de persones i famílies amb dificultats per fer front a la cobertura de les necessitats bàsiques, que s’han vist afectades per un ERTO o s’han quedat sense feina incrementant el nombre de professionals dels SSB
  2. S’ha mantingut l’atenció presencials i l’atenció domiciliària per part de l’equip de serveis socials.
  3. S’ha mantingut un funcionament constant del Banc de queviures d’Igualada com a punt d’entrega  d’aliments i productes d’higiene.
  4. Distribució de targetes moneder per garantir l’alimentació dels infants amb  beca menjador (tant de la Generalitat, com de l’Ajuntament). Igualada va ser un dels primers municipis de tot Catalunya amb més de 20.000 habitants en distribuir-les. Gràcies a la connexió directa de l’Ajuntament amb tots els centres i del treball en xarxa amb Serveis socials, el Consell Comarcal i en el marc d’un projecte de la Diputació. Hem repartit 99 targetes moneder per a beques menjador a través de serveis socials. Per a les escoles bressol, s’han tramitat 40 ajuts a través de transferències bancàries. S’han repartit targetes moneder per a les 81 famílies  dels centres oberts que provenen i recarrega la Generalitat.
  5. S’ha iniciat el projecte targetes moneder a famílies monoparentals,  per a comprar  en comerços d’alimentació, atorgant una quantitat mensual a cada família segons el nombre de membres (  de 2 membres 80€, 3 membres 100€, 4 membres 120€  ...)
  6. S’ha impulsat el projecte “Respir a domicili” que té com a finalitat donar suport a la persona cuidadora de les persones amb dependència, proporcionant-li un temps de descans al dia.
  7. S’ha impulsat el Projecte ESAD, com a espai de suport i acompanyament al dol.
  8. S’ha adequat l’alberg de Pelegrins, com a  equipament temporal d’urgència per a persones sense llar; hi ha hagut fins a 5 persones els dies de perímetre de conca  i posteriorment hi ha hagut dues unitats familiars.
  9. S’ha mantingut i incrementat el servei de teleassistència  fins a superar el miler de persones de col·lectius vulnerables a qui es fa seguiment de la seva situació i oferim acompanyament emocional. Amb el suport de la Diputació de Barcelona, s’ha implementat el  “projecte pilot de servei especial de teleassistència a Igualada”.
  10. Reforç del projecte RADARS, intensificant el seguiment telefònic a persones grans soles.
  11. S’ha incrementat els repartiments d’àpats a domicili: S’incrementen els beneficiaries d’àpats a domicili,  17 persones grans i persones d’especial vulnerabilitat social, o afectades pel tancament de tots els serveis de Centre de Dia
  12. S’ha ofert un programa de gimnàstica per gent gran per Canal Taronja (conveni amb Consell Comarcal)
  13. S’ha mantingut les activitats dels centres oberts d’infants  via telemàtica
  14. S’han incrementat els ajuts d’urgència socials i per emergència habitacional
  15. S’ha reforçat el servei d’atenció a les dones (SIAD) durant el confinament, a través de la MICOD, amb una nova línia d’atenció totalment confidencial a Telegram, per a les dones que necessitessin adreçar-se al servei de SIAD o de SIE.
  16. S’ha realitzat un seguiment telefònic actiu de tots els casos que es porten des del servei SIAD per revisar el seu estat durant la pandèmia.
  17. S’ha posat en marxa el punt d’assessorament energètic d’Igualada que ofereix la informació, l'atenció i la intervenció necessària per a què les persones puguin exercir els seus drets energètics i les companyies no els neguin l'accés als subministraments bàsics.
  18. S’ha impulsat una acció de neteja i desinfecció especial a residències, públiques i privades.
  19. Repartiment de tauletes a totes les residències (publiques i privades) d’Igualada per a poder contactar i concertar visites amb els residents de forma telemàtica.
  20. S’han gestionat els donatius de material sanitari i la distribució entre les residències de la conca, Policia Local, Espai cívic Centre, CAP i Hospital.
  21. S’ha donat suport i gestionat la coordinació logística d’enviament de materials al CAP (com carpes, estufes, material, etc.).
  22. S’ha coordinat el reforç dels serveis i l’ampliació de les instal·lacions funeràries als cementiris.

Economia i Comerç

“S’han gestionat més de 700 ajuts als comerços tancats per l’estat d’alarma, s’han impulsat subvencions per als sectors afectats per la crisi i s’han dut a terme campanyes continues de suport al comerç i a la restauració”

  1. Es va habilitar un punt d’informació empresarial de dilluns a divendres a IGNOVA. Durant els primers mesos de pandèmia es va arribar a atendre gairebé un miler de consultes per telèfon i més d’un miler per correu electrònic. La gran majoria eren consultes relacionades amb les baixes per a treballadors essencials i no essencials, dubtes sobre entrades i sortides a la zona perimetral, ajuts a empreses i autònoms, etc.
  2. Es va contactar proactivament amb pimes del sector alimentari per la coordinació i la estabilització del servei durant les primeres setmanes del confinament.
  3. Es va constituir un consell econòmic i logístic, format per la UEA, grans empreses del sector de la automoció i logística de la comarca, regidors de dinamització de la conca, amb l’objectiu d’exigir  i negociar la obertura de fronteres a les mercaderies.
  4. Difusió de la campanya “T’ho portem a casa” per dinamitzar el servei de lliurament a domicili del Mercat de La Masuca arran del confinament.
  5. S’ha impulsat el e-Comerç del mercat i estem treballant per la seva implementació.
  6. Es va obrir el portal www.concaconnectada.cat per intercanviar ofertes i demandes com ara bossa de professionals, productes i serveis d’autònoms i pimes de la comarca de l’Anoia, amb prop d’un centenar d’anuncis publicats.
  7. S’ha impulsat i liderat en el marc de la MICOD la campanya de comerç de proximitat “Ara més que mai, estem per tu”, que dóna visibilitat als comerços de serveis essencials que tenien la persiana aixecada durant el confinament.
  8. S’ha impulsat i liderat la campanya de comerç de proximitat “Ara mes que mai, Jo compro a casa”, que dóna visibilitat als comerços que van poder obrir una vegada iniciada la desescalada.
  9. S’ha impulsat i liderat la campanya de restauració “En tenim ganes”, que dóna visibilitat als restaurants i cafeteries de la Conca d’Òdena després dels diversos confinaments.
  10. S’ha impulsat i liderat la campanya “Vens o vinc”, durant els confinaments de la segona onada.
  11. S’ha creat un directori de comerços que permetia saber quins comerços estaven operatius durant l’estat d’alarma. A dia d’avui, aquest projecte es veurà ampliat i reforçat amb més funcionalitats gràcies a l’impuls del Mapeig Comercial que s’està duent a terme a la ciutat.
  12. S’ha exercit un fort lideratge per la creació de  la plataforma www.concacomerç.cat per la promoció i suport a la digitalització del comerç i la restauració de la comarca, i la seguim impulsant i ampliant.
  13. S’ha col·laborat amb el projecte MALLA: una xarxa d’empreses, estudis de disseny, enginyers, informàtics, tallers, makers que treballa en xarxa amb voluntaris per oferir material imprès en 3D per a centres sanitaris i residències.
  14. S’ha gestionat més de 700 sol·licituds d’ajudes econòmiques pels sectors del comerç i restauració obligats i no obligats a tancar, oferint un tràmit telemàtic senzill i ràpid.
  15. S’ha destinat més recursos a les nostres associacions de comerç com Igualada Comerç i Nou Centre d’Igualada per donar un impuls al les seves campanyes de comerç de proximitat gestionant els recursos obtinguts de la Generalitat de Catalunya. 
  16. S’ha donat suport al teixit productiu que no tenien el suport d’altres administracions creant ajuts directes al sector d’ensenyament i cultura.
  17. S’ha creat una línia d’ajuts directes per a les empreses d’estètica, teràpies naturals i tatuatges estètiques, per la segona onada del confinament.
  18. S’ha creat el projecte Mapeig Comercial. Es tracta d’un mapeig del 100% de tot el comerç, restauració i serveis de la ciutat, per poder tenir dades de tot el nostre comerç i poder elaborar un mapa estratègic i així generar accions de suport més efectives.  
  19. S’ha reforçat i ampliat el recursos per realitzar formació especifica per el comerç, amb formació especifica de eines digitals i formacions especifiques pel mercat de la Masuca.
  20. S’ha impulsat el projecte I-Comerç, consistent en l’acompanyament de 10 comerços amb la seva transformació digital i elaboració d’un mapa estratègic per assolir objectius.
  21. S’ha donat suport als autònoms amb el projecte Igualada Mentoring: un projecte per l’assessorament i acompanyament de 20 petites empreses d’igualada.
  22. Des del primer dia de FASE 1 es va treballar conjuntament amb els restauradors per a ampliar al màxim possible l’espai de terrasses i gaudir així del màxim aforament amb les mesures que ha anat marcant la conselleria de Salut.

Tributs, taxes i preus públics

“S’han suspès i ampliat els terminis de pagament de tributs, s’han retornat taxes per serveis no prestats i s’han fet bonificacions específiques per sectors afectats pels efectes del COVID”

  1. S’ha suspès l’emissió de rebuts de quotes de serveis municipals no prestats com els esportius, Escola de música, Escola d’art, centres cívics, llars d’infants, entre d’altres.
  2. S’ha gestionat el retorn de les quotes liquidades de serveis que no es van acabar prestant.
  3. S’han reduït les liquidacions de la taxa per ocupació de la via pública amb taules i cadires, i en relació al mercat no sedentari, en proporció al temps en què no s’hagués pogut realitzar l’ocupació.
  4. S’han ajustat l’import dels rebuts de la taxa d’escombraries comercials, en proporció al temps en què van haver de cessar l’activitat de l’establiment durant l’estat d’alarma.
  5. S’han reduït en 30 dies els termini de previsió en el pagament de les factures dels proveïdors d’aquest ajuntament.
  6. En aquells casos en que legalment no es requereix la pública concurrència, s’ha donat prioritat a la contractació de proveïdor del territori.
  7. S’ha ajornat i ampliat els terminis de pagament de l’IBI, impost de circulació, la taxa de guals i la taxa de residus domèstics.
  8. Es va decretar la gratuïtat del servei de zona blava de l’empresa municipal SIMA el 14 de març, així com també la gratuïtat del pàrquing de l’hospital mentre durés l’estat d’alarma.
  9. No cobrament de taxes per l’ampliació d’espais de les terrasses de bars i restaurants.
  10. Gratuïtat dels cursos virtuals dels Centres Cívics, durant els mesos de juny i juliol, que van passar a realitzar-se de forma virtual.

Cultura

“S’ha elaborat un pla de xoc per la cultura, Igualada va ser el primer municipi que va obrir un teatre de forma segura com a mostra del compromís amb la #culturasegura, i s’han fet ajuts  a entitats culturals de la ciutat”

  1. Elaboració d’un Pla de xoc i suport a la Cultura el 17 de maig, per donar resposta immediata i el suport necessari al teixit cultural després de l’estat d’alarma. És un document viu, que traça els objectius i línies de treball, en funció dels canvis i les restriccions de la crisi sanitària, però instant sempre el contacte constant amb les diferents entitats vinculades al Departament de Promoció Cultural, per tal que facin arribar la seva situació, necessitats, i propostes de cara a mantenir la naturalesa de la seva activitat.
  2. Creació d'un campus de sessions webinars de formació en comunicació i digitalització per oferir-les gratuïtament a l'àmbit cultural.
  3. Suport a la celebració de la Diada del llibre i la rosa des de la Biblioteca Central i Cultura: programa d'activitats, recomanacions de lectures i per la compra dels llibres, i contacte amb les llibreries de la ciutat per fixar determinades accions, com el foment del projecte LLIBRERIES OBERTES i la confecció d'audiovisuals per estimular el comerç cultural local de les llibreries durant aquests dies. Fomentar activitats virtuals: hores del conte, converses amb autors, conferències sobre temes diversos, píndoles d'autoaprenentatge, etc. El Cicle Gaudí de cinema en català, online, etc. Impulsar l'obertura limitada al préstec i retorn de llibres, de la Biblioteca Central a partir del mes de juny, segons les directrius existents.
  4. Es realitzen ajuts i acords macro amb el sector de les empreses culturals més afectades econòmicament per la crisi de la Covid-19.
  5. S’impulsa un Mercat de Lletres adaptat a les limitacions d'aforament que hi hagi el darrer dissabte del mes de setembre de 2020. Establir un doble sistema de programació, per poder mantenir el Mercat de Lletres.
  6. Es duen a terme actuacions de suport al teatre, música, dansa i audiovisual. S’impulsa el projecte LA MOSTRA A CASA, per tal de fer suport a les companyies de Teatre Infantil i Juvenil que no varen poder actuar durant els dies de la Mostra. Donar-los visibilitat i fer suport econòmic a la creació audiovisual de les companyies durant la Mostra a casa, d'acord amb la línia de suport a les companyies que no varen poder actuar per la Mostra d'Igualada i que planteja tant l'ICEC d'acord amb el pla de xoc del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
  7. Reprogramació de totes les companyies de teatre, de música i dansa que sigui possible en les obres que eren de la programació de la temporada, per tal que es puguin iniciar l'activitat d'octubre a gener de 2021.    
  8. El Teatre Municipal l'Ateneu d'Igualada va ser el primer teatre en obrir les portes des que es va decretar l'estat d'alarma i, amb la capacitat permesa, trenta espectadors, amb la obra “Mort a les cunetes”. Una mostra del compromís i suport amb la cultura segura.
  9. Suport als creadors locals a través de la programació del cicle "Auditori Virtual" de teatre, música i dansa, tots els diumenges a partir del 17 de maig a les 18 h, amb grups igualadins i formacions de l'entorn local. Aquestes actuacions es van poder veure a través d'Instagram Live a @culturaigualada i la retransmissió en directe o diferit de Canal Taronja els dies 17, 24, 31 de maig; 7 i 14 de juny.
  10. Suport en la recerca d’espais d'assaig per les diferents entitats, r tal que poguessin assajar d'acord amb els nous aforaments i distancies que cal mantenir
  11. S’estableixen estratègies de programació i gestió, per poder mantenir els esdeveniments culturals de la ciutat en funció de l’evolució de la pandèmia, amb contacte amb les diferents entitats de cultura popular i tradicional implicades tant en les festivitats, com aquelles que no s'han pogut realitzar (per exemple, la Festa de Sant Joan, que es va poder adaptar les activitats troncals per l'arribada de la Flama del Canigó i es va mantenir l'esperit de la festa).
  12. Adaptació dels Premis Ciutat d'Igualada de creació artística, recerca i solidaritat, que es van lliurar el 22 de novembre en format virtual a través de les xarxes socials.
  13. Proposta ampliada de l'ajut a projectes artístics locals Igual'ART, per tal de potenciar el suport als creadors locals.
  14. Mantenir les exposicions programades a la Sala Municipal i al Museu de la Pell, i quan les circumstàncies no ho permetin, s’impulsarà un sistema d'exposició virtual, sempre d'acord amb els autors.

Esports

“S’ha habilitat una aplicació de control d’aforament de les instal·lacions esportives, s’han incrementat les neteges en els equipaments esportius i s’ha promogut un contacte constant amb els clubs de la ciutat per detectar necessitats i informar dels canvis normatius”

  1. Habilitar l’ús d’una aplicació de control d’aforament de les instal·lacions esportives per a poder consultar des del mòbil a temps real.
  2. Servei de disseny, desenvolupament i implementació de plataforma d’inscripcions d’usuaris per a les Piscines Municipals del Molí Nou d’Igualada.
  3. Ampliació de maquinària específica de neteja per a totes les instal·lacions esportives
  4. Adaptació dels espais dels treballadors per millorar la seguretat tant d’ells com dels usuaris que realitzen esport a les instal·lacions
  5. Buidat piscina Molí Nou i Les Comes i desinfecció/instal·lació de material necessari per a la desinfecció constant de l’aigua.
  6. Millora del gimnàs de l’estadi atlètic i separació de la maquinària.
  7. Retolació específica a totes les instal·lacions tant vigilades com no vigilades.
  8. Contacte constant amb els Clubs esportius per informar de cada normativa publicada per la generalitat.
  9. Ampliació de l’ús de les instal·lacions per part dels cubs fora de la temporada específica d’entrenament per mantenir la seva competitivitat.
  10. Cessió d’instal·lacions esportives per a l’ús escolar.
  11. Coordinació amb el Consell Esportiu de l’Anoia per aconseguir millores pel que fa a la pràctica esportiva per als centres educatius d’Igualada.

Ensenyament, infància i joventut

“S’ha repartit lots de material escolar bàsic i s’ha gestionat el repartiment de les connectivitats de targetes SIM a alumnes que no hi tenien accés, s’ha donat suport a escoles i entitats, i s’ha impulsat la campanya #FemhoBé”

  1. Gestió coordinada amb els diferents centres del tancament de les escoles, instituts i llars d’infants, i coordinació de la reobertura de les escoles bressol aplicant les mesures de prevenció.
  2. Els centres públics van traslladar aliments dels seus menjadors a la Residència P. Vilaseca i al Banc de Queviures.
  3. Garantir la continuïtat de les beques menjador a les famílies que tenien ajut ajuntament escoles i llars a través de les targetes moneder.
  4. Detecció a través de les escoles i instituts de les famílies que no tenien connectivitat, per gestionar el repartiment de  120 connectivitats targetes SIM a alumnes que no hi tenien accés.
  5. Gestió amb tots els centres educatius del lliurament dels dispositius electrònics als alumnes que no en tenien, amb la col·laboració de Creu Roja.
  6. Repartiment de 200 lots de material escolar bàsic amb la col·laboració de la Creu Roja per alumnes segons les indicacions de Serveis Socials. També es van repartir 230 lots de material bàsic a alumnes de primària vulnerables.
  7. S’ha posat en marxa una línea d’orientació acadèmia directa, un nou servei destinat als alumnes que finalitzen les etapes de secundària.
  8. Es va posar a disposició de les famílies una línia mòbil per suport a la preinscripció escolar telemàtica.
  9. Adaptació dels ajuts a la nova situació COVID, facilitant la sol·licitud dels ajuts de continuïtat per les famílies que ja havien obtingut ajuts el darrer curs o donant la possibilitat d’actualitzar el canvi de situació econòmica per la pandèmia.
  10. S’ha coordinat amb el departament d’acció social els ajuts per confinament a les famílies que havien de tenir un infant confinat i no tenen ingressos.
  11. S’ha mantingut una informació i conversa continuada a xarxes socials i a igualadajove.cat, obrint el servei en línia del punt d’informació juvenil (PIJ).
  12. Animació per les xarxes socials sobre les mesures per a les sortides al carrer dels menors de 14 anys.
  13. S’han cedit portàtils de Joventut a estudiants que no en tenien.
  14. S’ha donat suport a les escoles i entitats que habitualment ofereixen activitats de lleure a l’estiu, i s’ha fet traspàs de tota aquella informació que podia ser rellevant pel desenvolupament d’activitats tenint en compte les mesures COVID.
  15. S’ha donat suport telefònic per sol·licitar beques per activitats d’estiu del Patronat Garcia Fossas i atenció presencial amb cita prèvia per aquelles famílies que no tenien els recursos tècnics per poder fer la sol·licitud.
  16. S’ha ofert la inscripció presencial a l’Estiuet, amb cita prèvia, dels infants de famílies ateses per Serveis Socials i que no tenien els mitjans per poder realitzar la inscripció on-line.
  17. Malgrat que el saló de la infància no es podrà realitzar pel COVID, s’ha impulsat un casal de Nadal, una iniciativa de lleure educatiu, que proposa a les famílies que els infants participin en activitats variades i divertides.

Habitatge

“Es va impulsar una moratòria en el pagament dels lloguers dels habitatges de PIMHA, s’ha donat suport telefònic en la tramitació dels ajuts al lloguer la Generalitat i s’ha donat cita prèvia per ajudar a les persones que no disposessin dels recursos tècnics”

  1. Es va impulsar una moratòria de PIMHA dels lloguers dels seus habitatges.
  2. Es va donar suport telefònic des del departament d’habitatge durant la tramitació d’ajuts al lloguer (tant l’específica COVID  com l’ordinària MITMA) donat que estaven pensats per fer sol·licitud de forma telemàtica, i hi havia moltes persones que malgrat tenir els recursos tècnics tenien dificultats en fer el tràmit.
  3. Es va oferir la tramitació presencial amb cita prèvia per totes aquelles persones que no tinguessin els mitjans tècnics o dificultats en la tramitació.
  4. Es va fer publicitat i difusió de totes les convocatòries d’ajuts. També es va treballar de forma coordinada amb Serveis Socials i es va fer traspàs de tota aquella informació que podia ser rellevant per les persones ateses per aquest servei. De la mateixa manera, es va treballar coordinadament amb Dinamització econòmica per fer arribar la informació de convocatòries específiques.
  5. Es va habilitar una adreça genèrica per consultes específiques sobre habitatge.

Prevenció i seguretat

“S’han incrementat les neteges i desinfeccions a tota la ciutat, s’ha prestat assistència al ciutadà de forma permanent des de l’inici de la pandèmia, s’han dut a terme nombroses campanyes policials de compliment de la normativa sanitària i s’ha impulsat una intensa campanya de prevenció i sensibilització del COVID”

  1. El Servei d’OAC es va reforçar per mantenir-lo actiu durant tots els dies de la setmana, garantint l’assistència al ciutadà en els moments més crítics de la pandèmia. També es va treballar coordinadament amb Espai Cívic Centre per una bona gestió de les consultes i garantir un suport a la ciutadania.
  2. Es va impulsar i reforçar la neteja i desinfecció de carrers i punts estratègics de la ciutat (Hospital, CAP, súpers, mercat, gasolineres, etc.).
  3. Dotació de material de protecció individual, com ara gels desinfectants, mascaretes, mampares als llocs de treball i a la OAC, en tots els equipaments municipals.
  4. S’ha incrementat i reforçat les hores de dedicació de neteja a les escoles públiques d’educació infantil i primària i llars d’infants municipals,  l’Escola i Conservatori Municipal de Música i l’Escola d’Art.
  5. També s’ha incrementat la neteja dels edificis municipals i banys públics.
  6. S’ha donat suport a les escoles públiques i concertades per a esponjar espais (us d’espais de la ciutat) i per a gestió d’entrades i sortides. Pintura vial, canvis de senyalitzacions, tancaments d’espais i de carrers (temporals i/o definitius).
  7. S’han habilitat espais pels centres sanitaris per a realitzar proves de PCR de grup a diferents centres (Caseta del Parc per Joan Mercader, carpes pel Ramon Castelltort, etc.)
  8. 8.           Contacte telefònic permanent per part del departament de salut pública amb bars i restaurants per conèixer la situació i resoldre dubtes, fer recomanacions pel repartiment a domicili, manuals de neteja i desinfecció i infografies per facilitar la informació, i també elaboració d’un document de Recomanacions per a l'obertura d'establiments.
  9. Es va gestionar el control d’obertura i aforament del mercat de la Masuca, incloent  a l’inici els del mercat no sedentari a dins del sedentari.
  10. També es va gestionar l’obertura i control d’aforament del mercat no sedentari
  11. Repartiment de mascaretes i gel hidro als busos interurbans i urbans, a través dels agents cívics i protecció ccivil.
  12. Repartiment de mascaretes i desinfecció de taxis.
  13. Campanyes específiques de la Policia local d’Igualada per controlar el compliment de les mesures derivades de l’estat de l’arma i de Salut.
  14. Campanya comunicativa prevenció del COVID, duent a terme fins a 25 rodes de premsa consecutives durant els dies més crítics de la pandèmia, emeses per streaming, algunes amb connexions en directe amb mitjans com TV3o RAC1 per informar de l’evolució del confinament. Cada roda de premsa va generar un comunicat, un fil a twitter i un post a instagram i Facebook.
  15. Enregistrament de missatges per demanar a la població que només sortís de casa si era realment imprescindible i difusió a través de megafonia mòbil en una furgoneta circulant pels carrers d’Igualada
  16. Campanya publicitat #JoEmQuedoaCasa per difondre telèfons d’informació sobre el confinament i d’urgències sanitàries. En una segona fase, la campanya va incidir en diforndre entre la ciutadania la necessitat de no relaxar la prevenció un cop obert el confinament perimetral.
  17. Campanya publicitat #FemHoBé per diforndre informació sobre les restriccions per motius de seguretat, amb anuncis que s’han anat adaptant a l’evolució de les fases de desconfinament i a les singularitats de sectors com comerç, joventut, medi ambient, etc.
  18. Creació de butlletins electrònics monogràfics sobre la COVID19 (3 butlletins).
  19. Creació de l'apartat web "Mesures específiques COVID-19", on s'ha anat actualitzant informació, consells, recomanacions, mesures preventives, etc.

 

  • Compartir