Sou a: Govern Obert i Ensenyaments Artístics / Oficina d'Atenció Ciutadana

Oficina d'Atenció Ciutadana

ATENCIÓ PER INTERNET:

https://tramits.igualada.cat

Aquesta plataforma permet a la ciutadania accedir a l’Ajuntament d’Igualada de forma virtual les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. La plataforma permet CONSULTAR el catàleg de tràmits municipals i TRAMITAR on-line una gran part d’aquests. Els ciutadans i ciutadanes poden consultar els requisits, terminis, documentació que cal presentar, o descarregar-se la instància de cada tràmit.

ATENCIÓ TELEFÒNICA:

93 803 19 50 PER A TOT EL QUE VULGUIS SABER REFERENT ALS TRÀMITS, SERVEIS I ACTIVITATS MUNICIPALS.

El telèfon 93 8031950 està operatiu de dilluns a dijous, de 8 a 18 hores i els divendres de 8 a 14 hores i atén qualsevol dubte sobre la realització d’un tràmit, informa sobre els serveis i els equipaments municipals i sobre les activitats que es realitzen a la ciutat.

També permet demanar l'atenció per cita prèvia implementada en la major part de tràmits.

Des de l’equip d’atenció telefònica de l’Oficina d’Atenció Ciutadana, amb el suport de tots els Serveis municipals us ajudem a:

- Resoldre dubtes sobre la consulta o la realització de tràmits a través de l’e-Tràmits Igualada.

- Rebre informació sobre la documentació que podeu portar prèviament emplenada i la documentació que cal adjuntar per a la realització de cada tràmit.

- Informar-vos sobre qualsevol qüestió referent als diversos equipaments, edificis i serveis municipals (ubicació, horaris d’atenció, característiques dels serveis prestats,etc.)

- Informar-vos sobre les activitats que es realitzen a la ciutat.

ATENCIÓ PRESENCIAL:

HORARI D’ATENCIÓ DE 8 A 18 HORES DE DILLUNS A DIJOUS I ELS DIVENDRES I VIGÍLIES DE FESTIU DE 8 A 14 HORES. CONSULTEU HORARIS ESPECIALS PER PERÍODES D'ESTIU, NADAL I SETMANA SANTA.

Amb la Oficina d’Atenció Ciutadana s’ha configurat un equip de persones amb capacitat per a informar de tots els serveis, tràmits i activitats de l’ajuntament i amb la preparació necessària per a iniciar la majoria dels tràmits municipals.

Per a realitzar qualsevol tràmit o gestió municipal cal seguir els següents passos:

1- Indicar a l’informador situat a l’entrada, el tràmit o gestió que es vol realitzar.

2- Agafar número de la màquina dispensadora de tiquets corresponent al tràmit que es vol fer.

3- Passar a la sala d’espera i esperar el torn. Ens hem fixat l’objectiu que aquest temps d’espera en cap cas superi els 10 minuts.

4- Quan a la pantalla situada a la sala d’espera, aparegui el número que tenim al tiquet, entrar a l’espai d’atenció personalitzada, i dirigir-se al número de taula que hagi indicat la pantalla.

DRETS DE LA CIUTADANIA EN L’ATENCIÓ CIUTADANA:

La normativa general en matèria d’administració electrònica, i específicament l’Ordenança reguladora de l’administració electrònica municipal d’Igualada, reconeixen, entre d’altres, els següents drets de totes les persones que es relacionen amb l’ajuntament d’Igualada:

- Dret a relacionar-se amb l’Administració municipal a través de mitjans electrònics, presentar documents, fer tràmits i procediments i, en general, exercir els drets i les facultats que els reconeix l’ordenament jurídic administratiu (amb els tràmits que es van posat operatius a l’e – Tràmits Igualada).

- Dret a no haver de presentar documents que genera la pròpia Administració municipal o que es generen a la resta de les administracions públiques de conformitat a la normativa aplicable o amb les quals l’ajuntament d’Igualada hagi signat un conveni d’intercanvi d’informació.

- Dret a gaudir de continguts electrònics de qualitat, accessibles, transparents i comprensibles.

EL COMPROMÍS DE QUALITAT EN L’OFICINA D’ATENCIÓ CIUTADANA:

- Que els ciutadans i les ciutadanes siguin atesos realitzant una única cua i un únic temps d’espera, sense necessitat de desplaçar-se per diversos punts d’atenció municipal.

- Que el temps d’espera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana se situï de forma gradual per sota dels 10 minuts.

- Que cap ciutadà o ciutadana hagi de traslladar dues vegades la mateixa sol.licitud d’informació, queixa o suggeriment a l’ajuntament, rebi la confirmació de recepció en 24 hores i tingui una resposta sobre el compromís que s’adopta en el termini màxim de 10 dies.

  • Compartir