« Octubre 2026 »
DlDtDcDjDvDsDg
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Sou a: Inici / AGENDA / Primera sessió del procés participatiu per a la reforma horària

Primera sessió del procés participatiu per a la reforma horària

Procés participatiu per a la reforma horària que el Departament d’Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència de la Generalitat de Catalunya durà a terme a Igualada, encaminat a informar i sensibilitzar la ciutadania i alhora recollir les seves inquietuds i propostes sobre com s’han d’aplicar a aquesta reforma.
Quan 23/09/2016
de 18:00 a 19:30
On Casal Cívic del Passeig. Passeig Verdaguer 67
Afegeix un esdeveniment al calendari vCal
iCal
El procés participatiu tindrà lloc en 12 municipis diferents entre els mesos de setembre i novembre d’enguany.  A Igualada es duran a terme dues sessions: en la primera s’exposarà el procés de reforma horària per part d’un representant de la Iniciativa per la Reforma Horària, i en una segona sessió, una setmana després, es realitzarà pròpiament el taller participatiu de debat entre els assistents.

Per tal de poder participar en aquestes jornades de participació, cal que us inscriviu mitjançant el formulari web ("participa gencat").


Més informació sobre aquest esdeveniment…

  • Compartir