Sou a: Inici / Noticies / 4 de febrer, Dia Mundial contra el Càncer

4 de febrer, Dia Mundial contra el Càncer

Igualada acollirà diferents iniciatives de sensibilització i solidaritat, amb el suport de l'Ajuntament
01-02-2019

Al voltant del 4 de febrer, Dia Mundial contra el Càncer, Igualada acull diverses activitats per la conscienciació de la població sobre aquesta malaltia, organitzades per diferents col·lectius i entitats, amb el suport de la regidoria d'Entorn Comunitari de l'Ajuntament.

El Grup Impulsor d’Activitats de Dies Mundials a Igualada (GIA), integrat per l'Ajuntament, l’Agència de Salut Pública de Catalunya, el Consorci Sanitari de l'Anoia (CSA), l’Institut Català de la Salut (ICS) i la Fundació Sanitària Sant Josep, proposa diferents activitats com ara una guia de lectura amb la participació de la Biblioteca Central, una taula informativa de l'AECC i un mural al CAP Igualada Nord, una taula informativa al CAP Igualada Urbà, un cinefòrum organitzat pel CSA, un mural a l'Espai Cívic Centre, diferents activitats a la fundació Sant Josep i una píndola específica sobre el càncer a l'emissora municipal Ràdio Igualada 103.2 FM. Es poden consultar AQUÍ.

Posteriorment, el 10 de febrer, l'Estadi Atlètic acollirà la segona Cursa contra el Càncer, organitzada per l’AECC-Anoia. Les inscripcions es poden formalitzar AQUÍ.

I, finalment, el 15 de febrer, el Teatre Municipal l'Ateneu acollirà un concert benèfic per la lluita contra el càncer i el servei d’Oncologia Pediàtrica de l’Hospital Sant Joan de Déu. Les entrades es poden adquirir al mateix teatre o a La Sala Municipal d'Exposicions, al c/ Garcia Fossas, 2. Hi participaran la Coral Els Verdums, la Coral Gatzara i l'Orquestra 4 Cordes de l'Escola Conservatori Municipal de Música d'Igualada.

  • Compartir