Sou a: Inici / Noticies / Divendres sonarà el 17è Certamen de Música Jove d’Igualada

Divendres sonarà el 17è Certamen de Música Jove d’Igualada

A la pista de l’Ateneu Igualadí hi actuaran 4 formacions
28-06-2023

El pròxim divendres dia 30 de juny es durà a terme la dissetena edició del Certamen de Música Jove, el festival que dona veu a grups i cantautors emergents d'Igualada i la comarca, organitzada pel departament de Joventut de l'Ajuntament d'Igualada.

Aquesta edició el certamen es trasllada al centre de la ciutat, a la pista de l'Ateneu igualadí, on els joves igualadins gaudiran d'una nit plena de talent i música en un marc emblemàtic com és l'Ateneu Igualadí.

El certamen començarà a 2/4 d’11 per donar pas a les quatre formacions que actuaran. En aquesta edició es comptarà amb Carlota Cos, Marta Vidal, R&R i Lluna Plena.

El jurat estarà integrat per tres professionals del món de la música qui serà l'encarregat de donar els premis al millor grup musical i el premi a millor solista. Com en les darreres edicions també hi haurà un premi del jurat popular que dependrà de les votacions del públic que realitzaran a través d'Instagram mentre el jurat professional delibera el veredicte.

Francesc Vallès, membre de la junta de l’Ateneu Igualadí ha explicat que acollir una activitat d’aquest nivell a l’Ateneu és una satisfacció ja que s’alinea en la voluntat de l’entitat a obrir-se a la ciutat en la celebració del seu 160è aniversari.

El nou regidor de Joventut, Josep Maria Carpi ha destacat la importància del projecte, que, d'una banda, dona un espai als músics locals on mostrar el seu talent musical i de l'altra fomenta la seva projecció de futur.

 

  • Compartir
Pertany a: