Sou a: Inici / Noticies / El Banc del Temps proposa tallers de cuines del món

El Banc del Temps proposa tallers de cuines del món

El 22 d'octubre, s'ensenyarà a fer pa de pessic, el 29 d'octubre es cuinaran dolços marroquins i el 30 d'octubre arepas veneçolanes.
19-10-2015

El Banc del Temps d'Igualada organitza aquesta tardor tallers de cuines del món, a càrrec de persones membres del mateix. El dijous 15 d'octubre es va dur a terme un taller temàtic al voltant de la cuina africana, on es va preparar arròs amb xai i verdures, i hi van participar tretze persones. El 22 d'octubre, s'ensenyarà a fer pa de pessic, el 29 d'octubre es cuinaran dolços marroquins i el 30 d'octubre arepas veneçolanes.

Totes les persones que hi estiguin interessades poden adreçar-se aquells dies a l'Espai Cívic Centre, a la planta baixa, de 9:30 a 11h. Les sessions són gratuïtes i només es demana confirmació prèvia a l'adreça de correu electrònic fabregass@aj-igualada.net.

 

  • Compartir