Sou a: Inici / Noticies / El cos de la Policia Local d’Igualada incorpora tres nous agents

El cos de la Policia Local d’Igualada incorpora tres nous agents

La incorporació de nous agents facilita incrementar la proximitat del cos i els patrullatges a peu per diferents zones i barris de la ciutat, alhora que es rejoveneix la plantilla
12-05-2026

La Policia Local d’Igualada ha incorporat, des de mitjans d’abril, tres nous agents a la plantilla amb la clara voluntat de seguir apostant per un servei de proximitat i amb contacte constant amb la ciutadania.

Marc Castells, alcalde d’Igualada i Carlota Carner, Regidora de Governació de l’Ajuntament, han rebut aquest dilluns als nous agents a l’Ajuntament per tal de poder-los conèixer, conversar amb ells i repassar la seva trajectòria. Castells ha posat en valor i agraït la voluntat d’aquests nous agents de “treballar per la ciutat i els ha encoratjat a ser propers i empàtics amb la ciutadania i a ser, també, conscients de la responsabilitat que adquireixen amb aquesta nova tasca”.

La incorporació de nous agents facilita incrementar la proximitat del cos i els patrullatges a peu per diferents zones i barris de la ciutat, alhora que es rejoveneix la plantilla.

  • Compartir
Pertany a: