El ple de l’Ajuntament d’Igualada aprova el Pla Local de Joventut
Aquest dimarts, 25 de gener, s’ha dut a terme el ple municipal de l’Ajuntament d’Igualada corresponent al mes de gener. La part no resolutiva s’ha iniciat donant compte de la contractació amb caràcter urgent d'una auxiliar d'acollida.
Seguidament, la part resolutiva s’ha iniciat amb l’aprovació, per la unanimitat dels presents del conveni de col·laboració entre l’agència de l’habitatge de Catalunya i l’Ajuntament Igualada, en relació a l'Oficina de Rehabilitació Municipal
En el següent punt, el ple ha aprovat, també per unanimitat, l’increment de retribucions del personal de l'Ajuntament d'Igualada i de l'Organisme Autònom Municipal d'Ensenyaments Artístics d'Igualada per l'exercici 2022.
Tots els presents han votat favorablement la memòria i la documentació annexa per a l’exercici de l’activitat econòmica de la promoció i explotació de l’Alberg i Centre de Visitants de Cal Maco
Seguidament s’ha aprovat el Pla Local de Joventut de l'Ajuntament d'Igualada pel període 2022-2026, hi ha votat a favor els grups municipals de Junts per Igualada, Esquerra Republicana de Catalunya i Igualada Som-hi i s’ha abstingut el grup municipal de Poble Actiu.
El ple ha aprovat, amb tots els vots dels presents a favor, el conveni per la renovació de l'Oficina Municipal d'Escolarització
En els punts d’hisenda, el ple ha aprovat l’acord d’adhesió al contracte derivat 2019.03-d1 de l’acord marc de subministrament d’energia elèctrica amb destinació a les entitats locals de Catalunya adjudicat pel Consorci Català pel desenvolupament local a l’empresa Endesa i l’adhesió a la tercera pròrroga del contracte basat 2018.02-d1 en l’acord marc de subministrament de Gas Natural amb destinació als ens locals de Catalunya amb els vots a favor de Junts per Igualada, Esquerra Republicana de Catalunya i Igualada Som-hi i l’abstenció del grup municipal de Poble Actiu.
També s’ha aprovat per unanimitat les tarifes del servei taxi per a l’any 2022.
Seguidament s’ha aprovat una operació de tresoreria amb Caixabank, amb els vots favorables del grup de Junts per Igualada i l’abstenció d’Esquerra, Igualada Som-hi i Poble Actiu.
Finalment el ple també ha aprovat per unanimitat la sol·licitud de bonificació de l’Impost sobre construccions a favor del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, per les obres d’instal·lació d’un ascensor al CEIP Gabriel Castellà, i la sol·licitud de bonificació de l’impost sobre construccions a favor del Consorci Sociosanitari d’Igualada, per les obres d’instal·lació de plaques fotovoltaiques a la coberta del centre d’ús sanitari
El ple d’aquest dimarts ha comptat amb la presència de tots els seus membres menys la regidora, Carmen Manchón, de Ciutadants que no va assistir-hi per motius de salut.

