Felicitació a Encarna Ramos pels seus cent anys
A la trobada, que ha tingut lloc a la Residència Pare Vilaseca, hi han assistit la seva família, companyes de la residència i personal del Consorci Sociosanitari d’Igualada
19-10-2018
L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, i la tinent d'alcalde d'Acció Social, Carme Riera, han traslladat aquest dijous, 18 d’octubre, la felicitació a Encarna Ramos Ramos, amb motiu dels seus cent anys.
A la trobada, que ha tingut lloc a la Residència Pare Vilaseca, on viu actualment, hi han assistit també la seva família, companyes de la residència i personal del Consorci Sociosanitari d’Igualada.
L’Ajuntament l’ha obsequiat amb un ram de flors i un llibre fotogràfic que repassa les principals festes i tradicions igualadines i, a més, properament rebrà la Medalla Centenària que concedeix la Generalitat de Catalunya a totes les persones que arriben a aquesta edat.