Sou a: Inici / Noticies / Felicitació a la nedadora Janna Blaya

Felicitació a la nedadora Janna Blaya

Als campionats del món júnior de la FINA, celebrats a la localitat israeliana d’Elat, va assolir un meritori quart lloc en la distància de 5 quilòmetres
24-09-2018

L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, i la regidora d’Esports, Rosa Plassa, van traslladar el passat divendres, 21 de setembre, la felicitació a la nedadora Janna Blaya en nom de l'Ajuntament i del conjunt de la ciutat.

Aquest mateix mes, als campionats del món júnior en aigües obertes de la Federació Internacional de Natació (FINA), celebrats a la localitat israeliana d’Elat, Blaya va assolir un meritori quart lloc en la distància de 5 quilòmetres, per a esportistes de 14 i 15 anys. Competint amb la selecció estatal, va fer un temps d’1:01:06.6, quedant per ben poc fora del podi que van ocupar la italiana Menchini, l’hongaresa Szimcsak i l’americana Denigan.

A la trobada de divendres passat a l’Ajuntament hi va assistir acompanyada dels seus familiars i de representants del Club Natació Igualada.

  • Compartir