Sou a: Inici / Noticies / Finalitzen a Igualada els Campionats de Catalunya Universitaris

Finalitzen a Igualada els Campionats de Catalunya Universitaris

Durant quatre mesos, la capital de l’Anoia ha rebut 108 equips de les diferents universitats catalanes, que han disputat les respectives eliminatòries de set disciplines diferents.
17-03-2016

El complex esportiu de Les comes d’Igualada ha acollit, entre el 17 de novembre i el 17 de març, la 31a edició dels Campionats de Catalunya Universitaris d’esports d’equip. Durant quatre mesos, la capital de l’Anoia ha rebut 108 equips de les diferents universitats catalanes, que han disputat les respectives eliminatòries de bàsquet, handbol, futbol sala, voleibol, rugbi, futbol 7 femení i futbol 11 masculí.

Aquest dijous s’han disputat les finals i, en acabar s’ha celebrat la cloenda de la competició, amb el lliurament de trofeus. La regidora d’Esports de l’Ajuntament, Rosa Plassa, ha rebut també la plaça que distingeix Igualada com “Vila Esportiva Universitària”, un guardó que es lliura als municipis que promouen l’esport universitari i hi participen activament allotjant aquests campionats.

En aquesta ocasió, el torneig ha estat coordinat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) en col·laboració amb la Universitat de Girona (UdG) i amb el suport de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya.Es pot consultar més informació i tots els resultats al WEB dels campionats.

IMATGES DE L'ESDEVENIMENT A LA GALERIA FLICKR DE L'AJUNTAMENT

  • Compartir