Sou a: Inici / Noticies / Horari de l'OAC municipal del 5 al 9 de desembre

Horari de l'OAC municipal del 5 al 9 de desembre

L'horari d'atenció al públic de l'OAC municipal serà de 8 a 14h els dies 5, 7 i 9 de desembre. Els dies 6 i 8 romandrà tancada.
02-12-2016

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament d’Igualada varia els seus horaris la setmana del 5 al 9 de desembre, una setmana que inclou dos festius intersetmanals, dimarts 6 i dijous 8.

Per això, l'horari d'atenció al públic de l'OAC municipal serà, tant dilluns 5, com dimecres 7, com divendres 9, de 8 a 14h. Tant els festius, dies 6 i 8, com el cap de setmana, l'Ajuntament romandrà tancat.

Malgrat aquest canvi d'horari, el web tramits.igualada.cat continuarà disponible les 24 hores del dia, permetent la consulta i, en molts casos l'inici, de bona part de les gestions i tràmits de competència municipal.

  • Compartir
Pertany a: