Sou a: Inici / Noticies / Inici de la campanya de Nadal a Igualada

Inici de la campanya de Nadal a Igualada

Aquest divendres, 4 de desembre, al vespre, Igualada ha donat el tret de sortida als actes de Nadal, un any més sota el lema 'Per Nadal, a Igualada som els Reis'.
04-12-2015

Aquest divendres, 4 de desembre, al vespre, Igualada ha donat el tret de sortida als actes de Nadal. A les 18h s’ha posat en funcionament a la Plaça de Cal Font la pista de gel amb la participació dels Esmolets, dos personatges històricament protagonistes del Saló de la Infància i molt estimats pels infants.

A continuació, a la Plaça de l’Ajuntament s’han encès els llums nadalencs del nucli antic i s’ha presentat la Fira de Nadal, que estarà oberta els tres primers caps de setmana de desembre a la Plaça de l’Ajuntament i el seu entorn. Hi han assistit l’alcalde, Marc Castells, amb diferents regidors del consistori, representants de Creu Roja Anoia, representants del col·lectius comercials locals i representants de Fira d’Igualada.

IMATGES DE L'ACTE A LA GALERIA FLICKR DE L'AJUNTAMENT

  • Compartir