L’Ajuntament d’Igualada felicita la centenària Maria Figueras Castellví
L’alcalde d’Igualada, Marc Castells, acompanyat de la regidora d’Acció Social de l’Ajuntament d’Igualada, Sandra de la Iglesia i del regidor de Relacions Institucionals, Pere Camps, han traslladat aquest dimarts, 11 de febrer, la felicitació del consistori d’Igualada a la centenària maria Figueras Castellví, veïna d’Igualada que va complir els 100 anys el passat diumenge 9 de febrer.
La trobada ha tingut lloc al pis on viu la Maria on, acompanyada de bona part de la seva família, ha fet una petita celebració. L’alcalde i regidors l’han obsequiat amb un ram de roses i un llibre d’il·lustracions de diferents indrets de la ciutat.
Maria Figueras ha rebut, també, la Medalla Centenària que concedeix la Generalitat de Catalunya a totes les persones que arriben a aquesta edat.