Sou a: Inici / Noticies / La 33a edició del Saló de la Infància va rebre 14.500 visitants

La 33a edició del Saló de la Infància va rebre 14.500 visitants

La seva celebració va suposar la contractació d’una directora, 6 coordinadors i 81 monitors; hi van col·laborar 25 entitats i 21 empreses i es van celebrar més de 30 activitats fixes
01-02-2017

La regidora de Joventut de l'Ajuntament, Patrícia Illa, ha valorat aquest 1 de febrer la 33a edició del Saló de la Infància d’Igualada, que es va celebrar entre el 27 de desembre de 2016 i el 4 de gener de 2017.

En aquesta ocasió, l’escenari va deixar de ser el recinte privat de Cal Carner per traslladar-se a l’espai municipal de l’antic Escorxador. Segons Illa, el govern de la ciutat “valora positivament aquesta edició, tot i que som conscients que cal acabar d’adaptar el Saló al seu nou escenari; per això ja treballem de cara a l’any vinent, per a fer-lo millor i més atractiu i per lligar de la manera més adequada els espais i les activitats amb els públics assistents i les seves preferències”. La prioritat, segons ha afirmat, és seguir celebrant l’esdeveniment en espais municipals i s’estudia, fins i tot, la possibilitat d’oferir activitats del Saló en indrets més enllà de l’Escorxador.

Durant els dies que va obrir, el Saló de la Infància va rebre gairebé 14.500 visitants. Pel que fa a les últimes edicions, el 2011 i el 2012, amb quatre dies de durada, va congregar 8.000 i 10.000 participants respectivament. El 2013, recuperant la tradicional durada de vuit dies, es van superar les 17.000 persones, el 2014 els visitants van ser 16.000 i, l’any passat, van tornar a ser 17.000. Ha tingut un cost aproximat de 205.000 euros, veient-se incrementant sobretot per la necessitat d’instal·lar i climatitzar carpes de grans dimensions al pati exterior. Aquest concepte, ha afegit Illa, previsiblement es reduirà en la propera edició, perquè amb l’imminent trasllat de la Brigada Municipal de l’Escorxador a Les Comes aquest edifici disposarà de més espai al seu interior per acollir activitats i esdeveniments.

La celebració va suposar la contractació d’una directora, 6 coordinadors i 81 monitors. Hi van col·laborar 25 entitats i 21 empreses i es van celebrar més de 30 activitats fixes, a banda dels espectacles puntuals. La regidora de Joventut ha agraït a tots ells la seva contribució al bon desenvolupament de la cita.

  • Compartir