La Síndica d'Igualada presenta la memòria anual del 2025 a l’alcalde
En el pròxim ple municipal de l'Ajuntament, la Síndica presentarà els resultats de l'informe de la seva actuació durant l'any passat davant els regidors
18-05-2026
Rosa Maria Sánchez, la Síndica de Greuges d'Igualada, ha lliurat la memòria de la seva activitat durant tot l'any 2025 a l'alcalde d'Igualada, Marc Castells.
En el pròxim ple municipal de l'Ajuntament, que serà dimarts 26 de juny, la Síndica presentarà els resultats de l'informe de la seva actuació durant l'any passat davant dels regidors. Rosa Maria Sánchez és Síndica de Greuges de la ciutat d’Igualada des de l’any 2011.

