Sou a: Inici / Noticies / L'Ajuntament acollirà la Marató de Recollida de Joguines

L'Ajuntament acollirà la Marató de Recollida de Joguines

S'hi podran portar joguines noves, educatives, no bèl·liques i no sexistesel dia 22 de desembre al matí i el dia 23 durant tota la jornada
05-12-2016

Creu Roja Anoia celebra aquest 2016 la 28a edició de la Campanya de Recollida de Joguines, com sempre amb l'objectiu que cap nen de la comarca es quedi sense joguines la Nit de Reis, contribuint a cobrir les necessitats de les famílies que estan passant dificultats econòmiques i no les poden adquirir. Per això, des de l'entitat es fa una una crida per rebre donacions de joguines per a infants de 0 a 12 anys, esperant novament una resposta social de solidaritat en aquestes festes de Nadal. Han de ser, en tot cas, joguines noves, educatives, no bèl·liques i no sexistes.

Enguany la Marató de Recollida de Joguines, l'acte central que cada any posa el punt i final a la campanya, se celebrarà en un nou espai, el vestíbul de l’Ajuntament d’Igualada. S'hi podran portar joguines el dia 22 de desembre al matí i el dia 23 durant tota la jornada. A més, qui porti una joguina a la marató o a les oficines de Creu Roja (c/ Les Comes, 34, de 9 a 14h i de 16 a 19h), obtindrà una entrada per patinar a la pista de gel de Cal Font.

.

 

  • Compartir