Manel, la Dharma i Albert Pla, caps de cartell de l'Anòlia 2016
El festival Anòlia tornarà a concentrar a Igualada grans noms del panorama musical català entre el 8 i el 24 de juliol. Aquest fet, segons han afirmat aquest dimarts en l'acte de presentació a la capital de l'Anoia l'alcalde, Marc Castells, i el director de la revista Enderrock, Lluís Gendrau, confirma encara més aquesta cita com un referent indiscutible dels festivals d'estiu a la Catalunya interior.
Com en edicions precedents, el festival celebrarà un dels seus concerts principals el 9 de juliol, a l'Avinguda Catalunya, just en acabar el Night Glow que posa tradicionalment el punt i final a l'European Balloon Festival. Els seus protagonistes seran la mítica Companyia Elèctrica Dharma, que tancarà la seva gira de quaranta anys actuant amb Comediants. Aquest concert serà gratuït.
Tot seguit arribarà el torn de l'Anòlia a la Fàbrica, la proposta enfocada a promocionar artistes locals d'Igualada i l'Anoia que es tornarà a celebrar, amb l'entrada gratuïta, al pati de la Igualadina Cotonera. El 14 de juliol actuarà Enric Verdaguer, l'endemà Quico Tretze acompanyat d'Obeses i, per acabar, Red Pèrill amb El niño de la hipoteca el 16 de juliol.
La setmana següent serà el moment de rebre els caps de cartell a l'Anòlia a la Sala, als jardins del Cercle Mercantil. Obriran els Manel, que el dijous, 21 de juliol, presentaran el seu últim disc Jo competeixo. L'endemà, dia 22, torn per El petit de Cal Eril i Albert Pla i, per acabar, dissabte dia 23, tancaran Animal i Oques Grasses. Les entrades per al primer concert tindran un preu de 15 euros anticipadament i 18 euros a taquilla i, les de la segona i tercera nit, costaran 7 euros anticipadament i 10 euros a taquilla.
Hi haurà, finalment, propostes per arribar a altres públics. La primera nit, el 8 de juliol, es projectarà al Parc de l'Estació Vella La Bohème de Giacomo Puccini, formant part també de la programació, per segon any consecutiu, del Liceu a la Fresca. I la cloenda serà novament una proposta per al públic familiar, amb The Pinker Tones a l'Anòlia Xics, als jardins de La Sala i al preu simbòlic d'un euro.
El festival compta, un any més, amb el patrocini d'Estrella Damm. Les localitats per l'Anòlia a la Sala ja es poden adquirir al WEB de Codetickets.
Més informació AQUÍ.

