Sou a: Inici / Noticies / Presentat el llibre del darrer Premi de Recerca Dr. Joan Mercader

Presentat el llibre del darrer Premi de Recerca Dr. Joan Mercader

És un estudi historiogràfic sobre els organistes mestres de capella de l’església parroquial de Santa Maria entre els segles XVI i XX i el Fons Musical de la basílica de Santa Maria
16-12-2016

Aquest dijous, 15 de desembre, el Saló de Sessions de l’Ajuntament ha acollit la presentació del llibre Fons musicals de la basílica de Santa Maria d’Igualada de l’Arxiu comarcal de l’Anoia, editat pel Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Aquest treball de Josep Maria Gregori i Anna Romeu va obtenir el Premi de Recerca Doctor Joan Mercader en l'edició 2014 dels Premis Ciutat d'Igualada. L’obra conté un estudi historiogràfic sobre els organistes mestres de capella que van regir el magisteri musical de l’església parroquial de Santa Maria entre els segles XVI i XX i la catalogació de les col·leccions de manuscrits i impresos que configuren el Fons Musical de la basílica de Santa Maria d’Igualada que conserva l’Arxiu Comarcal de l’Anoia.

  • Compartir
Pertany a: