Sou a: Inici / Noticies / Repartiment de premis del 46è concurs fotogràfic organitzat per l’Antic Gremi de Traginers d’Igualada i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada

Repartiment de premis del 46è concurs fotogràfic organitzat per l’Antic Gremi de Traginers d’Igualada i l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada

El repartiment de premis, enguany s’ha realitzat uns mesos més tard del que és habitual, en motiu de la celebració dels Tres Tombs, que va ser al mes d’abril i no durant el mes de gener com marca la tradició
19-10-2026

Aquest dissabte 17 d’octubre a les 7 de la tarda a La Sala (sala municipal d’exposicions), es va celebrar l’entrega de premis del 46è Concurs Fotogràfic “Típics Tres Tombs 2026”, el qual s’organitza des de l’Antic Gremi de Traginers d’Igualada, juntament amb l’Agrupació Fotogràfica d’Igualada.

El repartiment de premis, enguany s’ha realitzat uns mesos més tard del que és habitual, en motiu de la celebració dels Tres Tombs, que fou al mes d’abril i no durant el mes de gener com marca la tradició. Els actes previstos després de la festa, de forma extraordinària, aquest cop es van haver d’estirar al llarg del calendari, essent el repartiment de premis del concurs de fotografia gairebé el darrer acte de la temporada. En l’edició d’aquest any, el concurs ha tingut una participació de 164 fotografies de la mà de 24 fotògrafs.

Els premiats de la primera modalitat, relacionats amb les activitats i l’ambient format entorn als típics Tres Tombs, en primer lloc van ser per a Andreu Noguero Cazorla, de Sitges, amb l’obra “A Serrat” i patrocinat per Supermercats Supermas. El segon premi, gentilesa de Taller Electromecànic Pujol, fou per a M.José Sayavera Delgado, d’Igualada, i amb l’obra titulada “Simetria”.

Respecte a la segona modalitat, referent als participants en els Tres Tombs, van ser per a l’igualadí Manel Caballé Miquel i per la seva obra titulada “Retrat amb escut”; va patrocinar-ne el premi El Bruc Gasolinera-Cafeteria Queralt. I pel que fa al segon, se’l va endur la sitgetana M.Victòria Planas Salvador, amb la fotografia “Petit traginer”, gentilesa d’Instal·lacions Litre i Amper, S.L i Bufet Font.

I finalment, el premi especial va ser per a Lluís Pérez Mañosas, veí de la Pobla de Claramunt, amb la seva obra “Vermut de Reus”, gentilesa de l’Antic Gremi de Traginers d’Igualada.

A banda del lliurament de premis es va donar per inaugurada l’exposició de fotografies, que es podrà visitar fins el proper 8 de novembre, a la mateixa sala d’exposicions situada al c/Garcia Fossas (plaça de la Creu). Els horaris d’obertura són: dimarts, dimecres, dijous i diumenge de les 18h a les 20h; dissabte i diumenge d’11h a 14h; i les tardes de divendres i dissabte de les 17:30h a les 20:30h. Dilluns i festius laborables la sala és tancada.

 

Des de les entitats organitzadores, felicitem als premiats i també volem fer un agraïment a tots els participants, així com a tots els patrocinadors per haver fet possible el concurs un any més

  • Compartir
Pertany a: