Subministres: aigua i electricitat
Regidoria responsable: Qualitat Urbana
Descripció del servei:
Assessorament en el tràmit d’alta dels subministres de la llum i aigua. Així com de les possibles bonificacions que es poden tramitar.
Únicament, s’informa de les possibilitats que hi ha però el tràmit i presentació de documentació s’ha de fer a l’oficina tramitadora (Punt de serveis Endesa o Aigua de Rigat).
De la mateixa manera, si el contracte s’ha realitzar mitjançant l’OHI, al propietari també se li ofereix la possibilitat de fer-li el recolzament en el tràmit de canvis de nom o comptes corrents online.
També hi ha la possibilitat d'assessorar en el tràmit del gas.
És un assessorament molt bàsic orientant a oferir un recolzament a propietaris i arrendadors.
Qui pot rebre aquest servei?
Qualsevol arrendatari/a o propietaris/es que hagin signat un contracte d’arrendament amb el nostre departament (PIMHA_OHI).
S'ha de pagar?
No. Aquest servei és gratuït.Com s'hi accedeix?
Ajuntament d’Igualada – Departament d’habitatge.