Sou a: Promoció Cultural i Relacions Institucionals / Cultura / Sales d'exposicions / La Sala - Sala d'exposicions municipal

La Sala - Sala d'exposicions municipal

Horari:

Matins: dissabte i diumenge d’11 a 14 h
Tardes: dt. dc. dj. i dg. de 18 a 20 h
dv. i ds. de 17.30  a 20.30 h

Tancat els dilluns i festius laborables.

Carrer Garcia Fossas, 2
(plaça de la Creu)
08700 Igualada
Tel. 93 803 00 80

Reserva de La Sala - Sala d'exposicions municipal

Cal registrar la butlleta que us podeu descarregar des d'aquesta pàgina, junt amb la documentació requerida, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Igualada o bé, si es disposa de signatura electrònica, adjuntar-la a una Instància genèrica per registrar la petició d’ús de l’espai expositiu.

També es pot enviar aquesta butlleta degudament emplenada, junt amb la documentació requerida i en format pdf al correu electrònic:  lasala@igualada.cat.
En cas de no poder fer cap dels tràmits anteriors, es podrà enviar aquest document, junt amb la documentació requerida, a través de correu ordinari o missatgeria. En aquest cas caldrà que s’enviï a:

Departament de Cultura de l’Ajuntament d’Igualada
Plaça de Sant Miquel, núm. 12, 2n pis
08700 Igualada
  • Compartir